sub-bannerabout

Merhaba!

Biz kırklı yaşlarımızda bir hayalimizi gerçekleştirmek uğruna mesleklerimize veda edip Ege nin aşık olduğumuz bakir bir köyüne yarı yerleşmiş bir aileyiz. Yarı yerleşmiş derken bahar ve yaz aylarına köydeyiz kışın İstanbul da. Aslında herşey 20 yıl önce planlandı ve hedef tarih bile kondu. Sonrasında bir yandan para biriktirdik bir yandan da Dünyayı ve Türkiye yi gezdik. 30 kusur ülkeye gittik. Türkiye nin tüm turistik yerlerini, milli parklarını dolaştık. Sağlığımız elverdiği sürece gezme tutkumuz devam edecek inşallah. Bu arada en büyük başarımız olarak dünyalar güzeli kızımızı büyüttük. Bizimle oda Ağrı ya tırmandı, 8 yaşında ilk dalışını yaptı. Daha şimdiden köyevimizinin oy birliği ile en verimli çalışanı. Köyevimiz 2013 yılında açtık. Önce kafamızdaki yerleşmeyi düşündüğümüz yerleri dolaştık ama bir baktıkki 20 yılda heryer otelle yazlıklarla dolmuş taşmış. Bir an yurtdışına mı gitsek diye bile düşündük. Sonra bir gün tesadüf bir arsa ilanının peşinden Assos un öbür yanına, Babakale yönüne geçtik. Aslında Assos a yıllarca gitmiştik ama o tarafa hiç geçmemiştik. İşte o zaman doğru yeri bulduk dedik. Turizm ile çok az haşir neşir bakir köyler, hala insanlığı yüzünden taşan güzel köy insanları, salaş balık lokantaları, yatların uğramadığı koylar, yöresel taşlardan yapılmış yarı yıkılmış tarihi rum köyleri. Önce sahilde bir arsa aldık ve otelimizi oraya yapmaya karar verdik. Ama sonra baktık ki tertemiz kazdağlarından gelen nemsiz hava, yeşil vadiler, kuzular, oğlaklar, köy halkının sıcaklığı yukarıda köylerde kaldı. Deniz kenarından sıradan bir otel istemiyoruz biz köy oteli yapacağız dedik. Sonrada Alterna mız oldu. Çalışanlarımız çoğu bizim köyden Koyunevi’nden. Bir kısmıda 1 km uzaklıktaki Bademli den. Yıllardır bizimle birlikte bu işe gönül koydular. Misafirlerimizi sanki köyde kendi evlerine gelmiş gibi sıcak karşılıyorlar. Bütün Köyunevi halkı gibi. Cemile Hanım bizim gibi İstanbul dan kaçıp gelmiş. Sanki köye gelmiş bizim gelmemizi bekliyordu. Öyle tesadüf bulduk birbirimizi. O bizim herşeyimiz oldu. Bir bakarsınız odadan odaya koşarak odalarımızı mis gibi sabun kokuları ile doldurur, bir bakarsınız mutfakta yeni tarifler dener, bir bakarsınız misafirlermizden bir, yakalamış fal baktırıyor. Ülkü Ablamız aramıza sonradan katıldı. Nefis yemekler yapıyor. Bizde yemek çeşitliliğini arttırma konusunda ona destek veriyoruz. 3 tanede lise ve üniversite öğrencisi delikanlımız var. Hepsi pırlanta gibi çocuklar. Birde masmavi Sokakağzı plajının en güzel konumunda ege renkleri ile dekore ettiğimiz Balıkçı Kahve miz var. İsmi Balıkçı Kahvesi çünkü çok uzun yıllar balıkçıların uğrak noktası olan tek mekanmış burası. Burada da Sevinç ablamızın meşhur zeytinyağlıları sizi karşılar. Oğlu Yasin kızı Fatma ve eşi Zeki ağbi misafirlerimizi rahat ettirmek için tüm gün zevkle koştururlar. Fatma cığımızda başarılı bir üniversite öğrencisi. İşte böyle bizim hikayemiz. Gelirseniz sizlede tanışır, iyi bir tatil geçirmeniz için elimizden geleni yaparız. Sevgiler……. Yüksel-Serap-Doğa ALTINTOP. Hakkımızda TripAdvisor’da yapılan yorumları okumak için;

TripAdvisor

Dikkat Çeken Aktiviteler

Sokakağzı plajımız minik çakıllı kumsalı sayesinde yaz-kış berrak bir sualtı görüntüsüne sahiptir.
Etrafınızdaki tarihe tanıklık etmiş kentler ve yapılarla o zamanları yeniden yaşayacaksınız.
Köyevimizin hemen yanından başlayan trekking parkuru çevre köylere kısa yada uzun yürüyüşler yapma imkanı sağlamaktadır.
Köyevimizin hemen yanından başlayan trekking parkuru outdoor bisiklet sporu yapanlar için eşsiz bir tecrübe yaşatacaktır.